Képzeljük el, hogy egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, aki kiváló minőségű, kézzel készült csokoládékat árul. Eddig főként a családod, barátaid és a helyi közösség vásárolt tőled. De most szeretnéd bővíteni az üzletedet, és új vásárlókat szeretnél találni. Itt jön képbe a „hideg célközönség” fogalma. De mi is az pontosan, és hogyan használhatod fel a vállalkozásod javára? Csatlakozz hozzám, és elmagyarázom!
Bónusz: Azonnal használható promptok a gyors rajthoz!
Mi az a hideg célközönség?
Képzeld el, hogy a csokoládéid olyanok, mint egy új film premierje. A barátaid és családod, akik már ismerik a termékeid minőségét, a „meleg célközönséged”, hasonlóan a film első sorában ülő rajongókhoz. A „hideg célközönség” azonban olyan emberekre utal, akik még nem hallottak rólad vagy a csokoládéidról. Ők azok, akik még nem ültek be a moziba, és talán még a plakátot sem látták.
Mire jó a hideg célközönség?
-
Ajánlat

Szeretnéd hatékonyabban használni az AI-t a munkádban vagy a tanításban? Nézz körül a legnépszerűbb anyagaink között