HomeAI BlogGYIKMit jelent az, hogy hideg célközönség?

Mit jelent az, hogy hideg célközönség?

Képzeljük el, hogy egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, aki kiváló minőségű, kézzel készült csokoládékat árul. Eddig főként a családod, barátaid és a helyi közösség vásárolt tőled. De most szeretnéd bővíteni az üzletedet, és új vásárlókat szeretnél találni. Itt jön képbe a „hideg célközönség” fogalma. De mi is az pontosan, és hogyan használhatod fel a vállalkozásod javára? Csatlakozz hozzám, és elmagyarázom!

Bónusz: Azonnal használható promptok a gyors rajthoz!

Mi az a hideg célközönség?

Képzeld el, hogy a csokoládéid olyanok, mint egy új film premierje. A barátaid és családod, akik már ismerik a termékeid minőségét, a „meleg célközönséged”, hasonlóan a film első sorában ülő rajongókhoz. A „hideg célközönség” azonban olyan emberekre utal, akik még nem hallottak rólad vagy a csokoládéidról. Ők azok, akik még nem ültek be a moziba, és talán még a plakátot sem látták.

Mire jó a hideg célközönség?

Ez a tartalom kizárólag PRO és MASTER tagjaink számára érhető el!

ajánlat

Bejelentkezés

Nem vagy még tag? Kattints ide a regisztrációhoz!
  • Ajánlat

    Ajánlat

Szeretnéd hatékonyabban használni az AI-t a munkádban vagy a tanításban? Nézz körül a legnépszerűbb anyagaink között