LEAD: A marketing Szent Grálja
A lead a marketingben egy potenciális vásárlót vagy ügyfelet jelent, aki érdeklődést mutatott termékeid vagy szolgáltatásaid iránt és hajlandó megosztani személyes adatait, mint például a nevét és elérhetőségeit. Ez lehetővé teszi számodra, hogy további kommunikációba lépj vele. Az érdeklődés többféleképpen is megmutatkozhat, például amikor valaki kitölt egy űrlapot a weboldaladon, regisztrál egy eseményre, vagy letölt egy ingyenes anyagot, mint egy e-könyvet.
Csatlakozz hozzánk, miközben felfedezzük, miért is olyan fontosak ezek a lead-ek?
Bónusz: Azonnal használható promptok a gyors rajthoz!
Hogyan kezdj hozzá?
A lead kidolgozásának megkezdésekor először is tisztázni kell, hogy pontosan mi is egy lead, és hogyan válhatnak a weboldalad látogatói lead-dé a vállalkozásod számára.
A lead-ek az ügyfélkezelési folyamat során általában különböző szakaszokon mennek keresztül, amelyek segítenek a vállalkozásoknak őket az érdeklődési szintjük alapján kategorizálni és minősíteni.
Az első szakaszban az érdeklődők még csak információkat gyűjtenek (Information Qualified Lead, IQL).
A másodikban már aktívabban kapcsolódnak a marketinges tartalmakhoz (Marketing Qualified Lead, MQL).
A harmadikban már komoly vásárlási szándékkal rendelkeznek (Sales Qualified Lead, SQL), készen állva arra, hogy kapcsolatba lépjenek az értékesítési csapattal.
Hogyan segíthet ebben a mesterséges intelligencia?
-
Ajánlat