fbpx

LEAD: A marketing Szent Grálja


A lead a marketingben egy potenciális vásárlót vagy ügyfelet jelent, aki érdeklődést mutatott termékeid vagy szolgáltatásaid iránt és hajlandó megosztani személyes adatait, mint például a nevét és elérhetőségeit. Ez lehetővé teszi számodra, hogy további kommunikációba lépj vele. Az érdeklődés többféleképpen is megmutatkozhat, például amikor valaki kitölt egy űrlapot a weboldaladon, regisztrál egy eseményre, vagy letölt egy ingyenes anyagot, mint egy e-könyvet.

Csatlakozz hozzánk, miközben felfedezzük, miért is olyan fontosak ezek a lead-ek?

Bónusz: Azonnal használható promptok a gyors rajthoz!

Hogyan kezdj hozzá?

A lead kidolgozásának megkezdésekor először is tisztázni kell, hogy pontosan mi is egy lead, és hogyan válhatnak a weboldalad látogatói lead-dé a vállalkozásod számára.

A lead-ek az ügyfélkezelési folyamat során általában különböző szakaszokon mennek keresztül, amelyek segítenek a vállalkozásoknak őket az érdeklődési szintjük alapján kategorizálni és minősíteni.

Az első szakaszban az érdeklődők még csak információkat gyűjtenek (Information Qualified Lead, IQL).

A másodikban már aktívabban kapcsolódnak a marketinges tartalmakhoz (Marketing Qualified Lead, MQL).

A harmadikban már komoly vásárlási szándékkal rendelkeznek (Sales Qualified Lead, SQL), készen állva arra, hogy kapcsolatba lépjenek az értékesítési csapattal.

Hogyan segíthet ebben a mesterséges intelligencia?

Ez a tartalom kizárólag PRO és MASTER tagjaink számára érhető el!

ajánlat

Bejelentkezés

Nem vagy még tag? Kattints ide a regisztrációhoz!
  • Ajánlat

    Ajánlat

AI Gyorstalpaló

Alapoktól -> a haladó szintig.

Most 50% kedvezménnyel!